maandag 22 juni 2015

Nat, fris en winderig zomer dagje

Vandaag zo'n heerlijk rommel dagje, waarin je veel doet maar het niet echt ziet hahaha
Affijn het was toch beetje buiig en kil dus dan kan dat.
Dus heerlijk zomaar dingetjes gedaan die al heel lang op de planning stonden, maar niet aan toe kwam. (zo komen er nog wel meer dagen denk)
Affijn naar de praxis geweest en latjes gehaald om quilt op te hangen.....
Ja ja ik heb heuse quilt affo's ;-)

Deze grote was nog een hele kunst om op te hangen maar tis gelukt.
Hij mag in de zomer in de kamer hangen, van de winter lekker op het bed..
En ook met de wolletjes niet stil gezeten.
Volgens onze Siep een goddelijke sjaal gehaakt
En natuurlijk ook nog bezig met de stylecraft cal 2015.
Ik heb em in de oude broodtommel gedaan.
Staat best gezelli zo op de tafel..
En vanmiddag tussen de buien door met ons vriendje rondje gedaan.
Tja en terwijl het vrouwtje dan wat fotos maakt hou ik de wacht of er geen autos of ander gespuis (bobs gespuis dan hoor) langs komt, wat ik ff uit kan schelden.....
En... als ik nou heel streng en verveeld kijk zou ze dan opschieten pffffffff
Wat mij ook op viel was dat er in de berm nu veel onkruid of gewoon bloemetjes bloeien, en daar zekers toch wel tientallen hommeltjes goed hun best doen om een goeie voorraad stuifmeel mee te sjouwen.
En dan zie je pas hoeveel verschillende hommels er zijn...
Zowel van die hele dikkerds als hele kleintjes en verschillend van kleur...

Ook tussen de buien door prachtige luchten......
Maar thuis gekomen toch maar lekker de kachel op gestookt...
Tot een volgende keer maar weer....






1 opmerking: