maandag 13 oktober 2014

weer wat affo's en een met een mooie spreuk

Zo nou eindelijk was het dan zover m'n "Turkenbak" kleedje is klaar.
Ja hier in huis werd er beetje mee gespot, maar toen die eenmaal in mn rooie karretjes lag werd er toch wel met een glimlach gezegd dat ie "best" leuk is geworden.
Ik vind em super grappig.
Ik heb zelfs aan de gordels gedacht........
en weer een col gemaakt ;-)
 en natuurlijk ook wat afgemaakt op quilt gebied ......
Een paar kussens voor op de bank.
Vind er eentje wel heel speciaal.... Pluk de dag, tja mensen als je om je heen kijkt en in de kranten, is dat nog niet eens zo'n gekke spreuk......
En twee leukjes met de twist gedaan....
en als laatste twee kokertjes, een voor de bril en andere voor sieraden ofzo......
Ze wonen nu in gent ;-)

Bijna vergeten m'n placemats ....

Dit was het dan, tot een volgende keer.....







2 opmerkingen:

  1. Nou Anneke, je hebt heel niet stil gezeten! wat een hoop te zien, ik vind je kleed geweldig mooi geworden, en die spreuk, ik ben er dol op, op spreken, helemaal waar, pluk de dag, het kan zomaar anders zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn heel veel prachtige werkjes Anneke. Het dekentje in je auto vind ik echt super gaaf. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen