vrijdag 2 augustus 2013



Hampton Ridge

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blogje heb geplaats, maar ik heb niet echt stil gezeten.
Eindelijk na lang wachten was hij er dan........
Het pakket voor de Hampton Ridge blok v d maand die bij Marcha start in november.
Oh Oh wat waren we blij met die mooie stofjes, eindelijk konden we ze in het echt zien.
Ik heb het voorrecht om het voorbeeld te maken voor in de winkel, dus hier een klein stukje van de Hampton.
Het pakket zat in een mooie tas.


Het eerste blokje was dan ook zo gemaakt, een van de 41 die ik nog ga maken
ik zal er nog een paar laten zien.
Dus ik ben nog wel een poosje van de straat hihi
Tot een volgende blog.......

2 opmerkingen:

  1. Wat een werkelijk prachtig blokje Anneke, en ik zie je vast in Zierikzee, bij voor het lapje toch???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor bij voor het lapje. Alleen zit ik er niet heel de tijd we wisselen een beetje af.
      Groetjes en dankjewel voor compliment

      Verwijderen